سفر دوباره
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

ه نوشته این روزنامه صهیونیستی، پس از ارائه درخواست تشکیلات خودگردان برای ورود امیر قطر به کرانه باختری، مسئولان رژیم صهیونیستی ابتدا برای موافقت تردید داشتند، اما سرانجام "ایتان دانگوت" هماهنگ کننده فعالیت های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری که مسئول صدور مجوز برای ورود امیر قطر است، با این درخواست موافقت کرد.

 

یادآور می شود، امیر قطر در سفر خود به غزه، با اهدای خودروهای مجهز به سامانۀ ردیابی به برخی فرماندهان مقاومت و تسهیل در ترور شهید الجعبری، حملۀ گستردۀ رژیم صهیونیستی به غزه را موجب شد و مشخص نیست این بار سفر حمد برای ساکنان "کرانۀ باختری" چه ارمغانی در پی خواهد داشت.

 

به نوشته پایگاه خبری النخیل، پایگاه  فرانسوی موسوم به «End Times»، در این باره اطلاعاتی به نقل از منابع اطلاعاتی فرانسه فاش کرده است.

بر اساس این گزارش، امیر قطر در سفر اخیرش به نوار غزه، منازل شمار زیادی از رهبران حماس را از طریق خبرچین‌ها و مزدورانی که همراه تیم امنیتی امیر قطر بودند شناسایی کرده است.

امیر قطر و هیئت همراهش در جریان سفر به غزه خودکار و ساعت‌هایی را به رهبران حماس هدیه کرده‌اند که حاوی دستگاه‌های ردیاب ماهواره‌ای بوده که به طور مستقیم به اسرائیل مرتبط بوده است.

 

بر اساس این گزارش ترور احمد الجعبری فرمانده گردان‌های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، به همراه یک فرمانده دیگر و سه نفر از برادرش در حمله هوایی اسرائیل نتیجه این کار اطلاعاتی قطر و اسرائیل بود.

این پایگاه فرانسوی در ادامه افزوده است: قطر برای انتقال ساکنان غزه به اردن بعد از سقوط خاندان حاکم هاشمی آماده می‌شود و نقشه سرنگونی آن با بروز اعتراضات در چند شهر و استان اردن علیه افزایش قیمت‌ها و دست کشیدن کشورهای عرب خلیج فارس در حمایت از اقتصاد اردن آغاز شده است.

 


میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 4644
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1